Dit keer alleen vrouwelijke ondernemers in de korte presentaties op het podium, de mannen zaten in het publiek. Mooi te zien de diversiteit van ‘ondernemende powervrouwen’ in de gemeente Heerde, ook bij de businessclub ‘Bedrijven Contact Heerde’ waar Evelien in het bestuur zit. Voorheen waren de mannen in de meerderheid, tegenwoordig is het een mooie mix tussen mannen en vrouwen.
Inmiddels heeft Evelien 170+ ondernemers geholpen met marketing, zichtbaarheid en merkbeleving. Het allermooist is de stralende gezichten in het teamwerk, daar worden wij echt blij van.
Teamwerk voor een sterk merk
Een sterk merk bouw je niet alleen. Het vraagt om visie, kwaliteit, de juiste expertise en stralend teamwerk dat jouw merk laat leven. Een merk groeit echt wanneer medewerkers, klanten en andere relaties zich ambassadeur voelen. Daarom begeleid Evelien niet alleen ondernemers, maar ook hun teams – dit met workshops, trainingen en teambuildingsactiviteiten – zodat merkbeleving van binnenuit ontstaat met een plezierige glimlach.
Stralend blije medewerkers zorgen voor blije klanten. Hoe je dat efficiënt kunt bewerkstelligen? Daar heeft Edivorm een speciale toolbox voor ontwikkeld die je als ondernemer gefaseerd in kunt zetten. Zo werkt team Edivorm vanuit een goede fundering met de diverse experts in de diverse branches. Wij zijn flexibel inzetbaar, zo heb jij geen marketingafdeling nodig.
Het voorbeeld van M&M’s
Tijdens de presentatie op het podium in De Heerd liet Evelien het merk M&M’s zien ter inspiratie. Het merk werd in 1941 geïntroduceerd en kreeg in 1950 de beroemde “m” op elk snoepje. Het eerste logo was strak en zwart, door de jaren heen veranderde het logo mee in de tijd en er kwamen nieuwe smaken/varianten bij (te zien op de foto’s onderaan dit bericht).
M&M’s laat zien hoe een merk meebeweegt met de tijd en inspeelt op veranderende behoeftes. Het staat voor vrolijkheid, fun, inclusiviteit, diversiteit en verbinding. De kleurrijke snoepjes symboliseren teamwork: samen vormen ze een vrolijk geheel. De veelzijdige merchandise en iconische mascottes zorgen voor herkenning en echte merkambassadeurs – jong en oud voelen zich verbonden met het merk. Voor ieder wat wils, van t-shirts en tassen voor de kinderen tot en met schorten voor volwassenen.
M&M laat zien wat Merkbeleving & Merkactivatie echt betekent: een merk dat niet alleen zichtbaar is, maar ook beleefd, gedeeld en gedragen wordt door jong en oud.
M&M: Merkbeleving & Merkactivatie
“Wat zegt jouw merk echt?”
Hoe denken jouw medewerkers, klanten en relaties over jouw merk? Wie zijn jouw Merkambassadeurs? Hoe ga je dat verder uitbouwen?
De wereld verandert en de mensen veranderen. Van belang dat jouw merk ook meebeweegt in de tijd. Een slimme ondernemer doet daarom de tussentijdse ‘Marketing APK’: een check-up waarmee je merk meegroeit in de tijd. Wil je meer weten over de ‘Marketing APK’ met Evelien? Bekijk dan deze pagina >>
Een sterk merk bouw je niet alleen – dat is teamwork met de juiste expertise.
Bij Edivorm werken we vanuit dezelfde overtuiging als M&M’s. Een merk wordt pas echt krachtig wanneer het kwaliteit, echte betekenis en plezierig teamwork uitstraalt. Wij helpen ondernemers en teams hun merkverhaal vertalen naar beleving en activatie – van strategie en vormgeving tot merchandise, custom made fashion en circulaire bedrijfskleding.
Team Edivorm helpt ondernemers, teams en merken groeien, inspireren en verbinden. Merk het verschil en beleef echte merkwaarde met ons teamwork.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf, team of merk?
Maak kennis met Evelien van Norel en bespreek de mogelijkheden.
Neem contact op via:
📞 +31 (0)6 13165997
📧 info@edivorm.nl
🌐 www.edivorm.nl
























